Nieuwsgierig naar mijn werkwijze?
Zodat je precies weet wat je kunt verwachten bij het creëren van jullie persoonlijke, informele, relaxte, gezellige en liefdevolle ceremonie die jullie en jullie gasten met veel plezier, een warm gevoel en een big smile kunnen herinneren. Begint natuurlijk met ‘de klik’.

 

Kennismakingsgesprek

We beginnen met een gezellig gesprek op mijn werkplek in het Eemklooster in Amersfoort. Tijdens dit gesprek bespreken we jullie wensen en ideeën voor jullie ceremonie. Wees creatief en deel al jullie gedachten met mij, want niets is te gek! Uiteraard zal ik jullie tips geven en mijn ervaringen met jullie delen. Snappen we elkaar en hebben we ‘de klik’, dan gaan de voorbereidingen starten.

Voorbereidingen voor de ceremonie

Vanaf de ‘go’ zullen we regelmatig contact hebben. Tijdens een voorbereidend/brainstormgesprek bespreken we de ceremonie van A tot Z. We gaan jullie ceremonie naar wens en persoonlijk maken, met jullie eigen (creatieve) invulling. Tijdens deze brainstorming bespreken we ook of we een aantal van jullie gasten (denk aan bijv. getuigen) in de voorbereiding betrekken. Want jullie gasten hoeven toch niet alleen maar toehoorders te zijn? We kunnen ze bij het moment en in de voorbereiding betrekken, als dat bij jullie past.

We houden regelmatig contact via telefoon, e-mail en social media om alle details te bespreken en ervoor te zorgen dat alles perfect verloopt. Ik sta altijd klaar om jullie vragen te beantwoorden en jullie te ondersteunen bij het maken van keuzes.

 

Contact met andere leveranciers (indien nodig):

Als er andere leveranciers betrokken zijn bij jullie ceremonie, zorgen we voor naadloze samenwerking door contact met hen op te nemen. Samen zorgen we ervoor dat alles mooi op elkaar aansluit.

Persoonlijke vragen via e-mail:

Om jullie echt te leren kennen, stuur ik jullie persoonlijke vragen die jullie apart van elkaar kunnen beantwoorden. Deze vragen helpen mij om jullie verhaal, jullie liefde en jullie unieke band beter te begrijpen. Zo kan ik een ceremonie creëren die helemaal op jullie is afgestemd.

De ceremonie zelf!

Ruim voor de ceremonie ben ik op jullie locatie aanwezig. Ik maak even contact met de ceremoniemeester, degene die de muziek verzorgd, de fotograaf en contactpersoon van de locatie. Ik zoek de getuigen even op en soms schuif ik nog wel eens met wat stoelen. Als wij en jullie er klaar voor zijn, dan gaan we beginnen. Jullie en de ceremoniemeesters hoeven dan nergens meer aan te denken. Dat doe ik!

 

Uitzondering:

In Nijkerk ben ik één van de elf trouwambtenaren. De planning verloopt via de procedures zoals de gemeente Nijkerk deze heeft vastgelegd. Check hiervoor de website van de gemeente Nijkerk. www.nijkerk.eu/trouwen-partnerschapsregistratie

Bekijk het

Investering:

Voor een door mij verzorgde trouwceremonie in een andere gemeente, dan de gemeente Nijkerk, hanteer ik een tarief, vanaf € 1.050,00 (incl. BTW). Dit is exclusief het tarief dat de gemeente van jullie trouwlocatie hanteert voor jullie huwelijksvoltrekking en het meenemen van een eigen trouwambtenaar (leges en benoeming kosten).

 

“We willen je heel graag bedanken voor de superleuke ceremonie! We hebben héél veel complimentjes voor jou in ontvangst genomen, dus bij deze; heel erg tof gedaan, heerlijk ontspannen en iedereen vond het een feestje! Dankjewel.“

Laten we er voor zorgen dat de ceremonie onderdeel wordt van jullie dag en ‘niet het uitzit momentje’ gaat zijn. Laten we samen werken aan een trouwceremonie die jullie en jullie gasten nog lang zal bijblijven. Neem gerust contact met mij op om een afspraak te maken of als je nog vragen hebt. Ik kijk ernaar uit. Tot snel!

Samen maken we er iets onvergetelijks van!

06 – 22 37 07 27